شبانه ها

نوکترن یا شبانه، قطعه ای موسیقیایی است که معمولا در هنگام شب نواخته می شود. و معمولا آرامش بخش و ملایم هستند. من نیز شبانه می نویسم. نوشتن در سکوت و تاریکی شب، بهتر از هر شبانه ای ذهنم را آرامش می دهد.

شبانه ها

نوکترن یا شبانه، قطعه ای موسیقیایی است که معمولا در هنگام شب نواخته می شود. و معمولا آرامش بخش و ملایم هستند. من نیز شبانه می نویسم. نوشتن در سکوت و تاریکی شب، بهتر از هر شبانه ای ذهنم را آرامش می دهد.

دنیای موازی

فیزیک دنیاهای موازی را اینگونه توصیف می‌کند: دنیاهایی که خاستگاه یکسانی دارند اما در همان خاستگاه مسیرشان از هم جدا شده و هر یک راهی جداگانه را در پیش می‌گیرند. این دنیاها آنقدر از هم دور می‌شوند که در آینده احتمالا هیچ برخوردی با هم نخواهند داشت. هیچ اثری از آن دنیای دیگر در این دنیا نخواهد بود. برای مایی که در این دنیا زندگی می‌کنیم، آن دنیاهای موازی به احتمال زیاد برای همیشه روی کاغذ وجود خواهند داشت. 


نظریاتی هستند که می‌گویند آثار وجود دنیاهای موازی را می‌توان از برخورد آن‌ها با دنیای فعلی شناخت.بعضی از فیزیکدانان  به دنبال یافتن این برخورد هستند. بعضی آن را در دنیای پدیده‌های کوانتومی جست‌وجو می‌کنند و بعضی در ساختارهای بزرگ‌مقیاس عالم. 


من هنوز فیزیکدان نیستم. موضوع جهان‌های موازی هم مورد علاقه‌ام نیست.از نظر علمی که نگاه کنیم این دنیاها به نظرم بیشتر تخیلی‌اند تا واقعی. با این وجود دورانی بود که حس می‌کردم دنیاهای موازی وجود دارند. عادت داشتم یک دنیای موازی را تصور کنم. دنیایی که در آن بین من و تو این همه فاصله نبود. در به در دنبال اثری از برخورد آن دنیای موازی و این دنیا بودم تا باور کنم امیدی برای «ما» بودنِ ما هست.


نظرات 1 + ارسال نظر
نام چهارشنبه 20 شهریور 1398 ساعت 00:47 http://Melogy

داشتم به دنیاهای موازی فکرمیکردم و اومدم روی تختم تا پستی بنویسم و بعد بخوابم
که این پست رو دیدم
چه جالب
پوف!
دنیاهای موازی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد