شبانه ها

نوکترن یا شبانه، قطعه ای موسیقیایی است که معمولا در هنگام شب نواخته می شود. و معمولا آرامش بخش و ملایم هستند. من نیز شبانه می نویسم. نوشتن در سکوت و تاریکی شب، بهتر از هر شبانه ای ذهنم را آرامش می دهد.

شبانه ها

نوکترن یا شبانه، قطعه ای موسیقیایی است که معمولا در هنگام شب نواخته می شود. و معمولا آرامش بخش و ملایم هستند. من نیز شبانه می نویسم. نوشتن در سکوت و تاریکی شب، بهتر از هر شبانه ای ذهنم را آرامش می دهد.

تقدیر!!!

1.

 بودن یا نبودن

 مسئله این نیست

 تقدیر چنین است!


(شاعر: ؟ )



2.

+با یک مرد آشنا شدم. وقتی با او هستم خوشحالم. دائماً به او فکر می کنم. در هر ساعتی از روز از خودم می پرسم کجاست، چه کار می کند، با چه کسانی برخورد می کند. عطرش را احساس می کنم. دست هایش را می بینم و صدای سحرآمیزش را می شنوم. 

_ در چند کلمه، به طرز خطرناکی عاشق شده ای. 


وانیل و شکلات / ازووا کاساتی مودینیانی / با اندک تصرف و تلخیص